مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سطل زباله پلاستیکی ۲۴۰ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتریسفارش بهترین سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

سطل زباله پلاستیکی ۲۴۰ لیتری مناسب مکان هایی از جمله مدرسه، مسجد، دانشگاه، هتل، بیمارستان، رستوران است، چرا که بزرگ و پر رفت و آمد هستند. این سطل حجم بالایی داشته و قابلیت نگهداری مقدار زیادی از زباله ها را در خود دارد. با توجه به مصرف گرایی در دنیای امروز، زباله هر روزه در حجم های بسیار زیادی تولید می شود. وجود سطل برای تفکیک و جداسازی زباله ها ضروری است. سطل های پلاستیکی در فروشگاه هایی که وسایل و لوازم پلاستیکی عرضه می کنند، به فروش می رسد.

فروش سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی ۲۴۰ لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری سطل آشغال برای تمیز نگه داشتن محیط های مختلف بسیار لازم و ضروری است. چرا که پس جمع آوری باید زباله ها را درون ظرف مناسب گذاشت. سطل ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید شده اند، که هر کدام برای مکانی مناسب هستند. اندازه های کوچک آن برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و سایز متوسط، برای استفاده در آشپز خانه و حیاط منزل، سطل با حجم های بزرگ مانند ۲۴۰ لیتری برای مکان هایی که تولید زباله آن ها بسیار زیاد است، مناسب هستند.

سطل ها در جنس های مختلفی از جمله؛ پلاستیکی، استیل، مسی و آهنی تولید می شوند. از سطل های پلاستیکی بیشتر استفاده می شود، زیرا قیمت آن در مقایسه با سایر جنس ها ارزان تر است. وزن پلاستیک کمتر بوده و به راحتی قابل شست و شو و جا به جایی می باشد.

سطل ها را به شکل استوانه هایی با سطح مقطع دایره ای است. ارتفاع سطل ها با توجه به حجمی که دارند متغیر است. هرچه ارتفاع آن بیشتر باشد، سطل بزرگتر است. پلاستیک بکار رفته در آن از مواد درجه یک بوده و از مواد بازیافت شده نیست. در مجاورت با زباله های خشک و تر، پلاستیک واکنش نداده و سبب مواد سمی و گاز های خطرناک نخواهد شد.

سفارش بهترین سطل زباله پلاستیکی ۲۴۰ لیتری

سفارش بهترین سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری تولید کنندگان و کارخانه های متعددی سطل های پلاستیکی را می سازند و به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار مصرف عرضه می کنند. تولیدی ها به صورت سفارش کار عمل کرده و امکان سفارش سطل زباله ۲۴۰ لیتری را برای خریداران فراهم کرده اند.

بسیاری از تولید کنندگان نمایندگی های فروش در سطح شهر داشته و محصولات خود را بدون حضور واسطه ها می فروشند. فروش به روش غیر مستقیم بدین صورت است، که شرکت های بازرگانی به صورت واسطه های فروش عمل کرده و کالا ها را از تولید کننده به دست مصرف کننده و فروشگاه های عرضه کننده می رسانند.

قیمت های تعیین شده برای کالا ها توسط کارشناسان حسابداری تعیین شده است. قیمت سطل زباله پلاستیکی کاملا ارزان است، متقاضیان به راحتی می توانند انواع سطل ها را تهیه و خریداری کنند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید