مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده برتر سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل سطل زباله پلاستیکی آشپزخانهمراکز توزیع سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

سطل زباله ها یکی از اجزای جدا نشدنی در مکانهای عمومی، اتاق ها، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها است که در آشپزخانه‌ ها برای تفکیک زباله ها از دو عدد آن استفاده می شود. سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه دارای تنوع زیاد در طرح، مدل، رنگ، جنس و کیفیت مواد آن است. فروش سطل زباله آشپزخانه در انواع سطل زباله پلاستیکی ساده، پدالی، کابینتی، فشرده ساز، چرخ دار صورت می‌ گیرد.

فروشنده برتر سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

انواع مدل سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

انواع مدل سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

اکثر سطل زباله های آشپزخانه با درب است تا بوی بد زباله ها در محیط پخش نشود و آنهایی که بدون درب هستند معمولا به درب کابینت وصل هستند و هنگام باز کردن درب کابینت به راحتی سطل زباله در دسترس است و می‌ توان مواد اضافی در آن ریخت بعضی از درب ها ساده هستند و با دست برداشته می‌ شوند و مدل دیگر آن پدال دار است و به یک دسته پلاستیکی به پدال وصل است و با فشار دادن پدال درب آن باز می شود.

جنس اکثر زباله‌های آشپزخانه پلاستیکی است زیرا بعضی از جنس ها با ریختن مواد آبکی بر اثر رطوبت زنگ می‌ زند. مدل دیگر این محصول علاوه بر یک سطل زباله ساده دارای یک سطل سبک و ساده درون خود است که برای خالی کردن زباله ها دیگر نیاز به بردن سطل زباله نیست و تنها کافی است سطل درونی آن را برای بیرون بردن استفاده کرد.

سطل زباله بادبزنی که دارای درب های متفاوت از سایر سطل ها است و درب آن توسط یک نوسان حرکت می کند و می توان با هل دادن از هر طرف آن زباله را در آن انداخت و مدل دیگر درپوش لمسی است و برعکس مدل های دیگر پدال در درب آن است و با فشار دادن دست روی آن درش باز می‌ شود. سایز سطل ها تابع قوانین خاصی نیست و بسته به میزان بازیافتی زباله و اندازه کابینت بستگی دارد. سطل ها دارای انواع درب ساده، پدالی، بادبزنی، کیفی و لمسی است.

مراکز توزیع سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

مراکز توزیع سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

سطل زباله ها از جمله کالاهای است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در هر مکانی لازم است به همین دلیل خرید و فروش خوبی دارد. توزیع سطل های زباله از طریق مغازه ها و فروشگاه های فروش لوازم پلاستیکی انجام می شود. تولیدکنندگان توزیع کنندگان اصلی این محصول به فروشگاه ها هستند و از طریق این فروشگاه ها به صورت خرده در دسترس افراد قرار می‌ گیرد. و آن را در سایز و جنس های متعدد توزیع می‌ کنند. خرید عمده سطل زباله ها توسط مکانهای عمومی صورت می‌ گیرد که فروش عمده آن هم برای خریدار و فروشنده به صرفه است.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید