مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بارز سطل زباله پلاستیکیخرید سطل زباله پلاستیکی درب دار شهری

فروشنده انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار محصولات خود را به صورت عمده وکلی به بازار فروش عرضه می دارد.در این مبادله برای اینکه رضایت مشتری راجلب کنیم باید سطل زباله پلاستیکی از مواد اولیه با کیفیت تهیه شود. در صورتی که این محصول از مواد اولیه بی کیفیت تهیه شود،این محصول بعد از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهد و دیگر کارایی لازم را ندارد. این محصول در دو مدل درب دار و بدون درب طراحی شده است. و همینطور به صورت چرخ دار وبدون چرخ ساخته شده است.

فروشنده انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار

خصوصیات بارز سطل زباله پلاستیکی

خصوصیات بارز سطل زباله پلاستیکی از خصوصیات بارز سطل زباله پلاستیکی این است که امروزه به دلیل این که محیطی زیبا و تمیز داشته باشیم این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ،و این سطل ها طوری طراحی شده اند که می توان در همه فضاهای باز و بسته از آن استفاده کرد.

قابل ذکر است در اینجا به سطل زباله پلاستیکی شهری بپردازیم که حجم بالای زباله را بر می گیرد و جایگاه بسیار پر اهمیتی دارد،البته یک محصول با کیفیت باید تمام استاندار های لازم را داشته باشد، تا خروجی این کالا با کیفیت و ماندگاری بالا و مقاوم و مستحکم به بازار عرضه شود.

علاوه بر این ها می توان به کاربرد های دیگر این سطل ها که در رنگبندی های متنوع آبی،زرد،سبز،دودی،قرمز و ….اشاره کرد،رنگ زرد برای زباله های عفونی ،رنگ آبی زباله های غیر عفونی مانند کاغذ، که اینگونه رنگبندی ها باعث می شود در زمینه تفکیک و جداسازی زباله بسیار راحت انجام گیرد.

برای مواد داخل این سطل از پلی اتیلن نو و نرم ، فشرده، خالص و مرغوب استفاده می شود ،این کالا در برابر ضربه و ترک خوردگی، نور خورشید و سرما و گرما بسیار مقاوم می باشند وقابلیت شستشو هم دارند ، و در ابعاد وظرفیت های مختلف ساخته شده که برای همه جا کاربرد دارد،و داری یک پدال جهت باز کردن آسان درب سطل برای بهداشت بیشتر تعبیه شده است.

خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار شهری

خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار شهری برای خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار شهری می توان با مدیران فروش شرکتهای بزرگ از طریق تماس از شرایط فروش، نحوه ارسال و خصوصیات فنی اطلاع کافی پیدا نمایید، از این کالا که نیاز مبرم و یک محصول پر کاربرد است نمی شود چشم پوشی کرد.

فروش سطل زباله درب دار از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می گیرد، امروزه به کمک اینترنت می توان از پشت میز کارتان سفارش دهید و بدون هیچ واسطه ای کالای خود را با قیمتی بسیار مناسب و صرفه جویی در زمان تحویل بگیرید ،رضایت مشتری گرامی برای ما حرف اول را می زند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید