مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سطل زباله پلاستیکی پدال دار جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر در انتخاب سطل زبالهفروش کلی سطل زباله پلاستیکی پدال دار

ازدیرباز مردم زباله های خود را درون سطل های زباله ریخته وشهرداری ها موظف به حمل آن بوده است.سطل زباله ها انواع متفاوتی دارد. سطل زباله پلاستیکی پدال دار نیز نوع دیگر سطل های پلاستیکی پدال دار،است.که امروزه این سطل های زباله پدال داربه کمک ماآمده ونقش بزرگی رادراین میان ایفا می‌کند. قيمت سطل‌های زباله متفاوت است.مثلا قيمت سطل زباله پدال دارباسطل زباله ساده متفاوت است.شایدقیمت سطل زباله پدال دارکمی متفاوت باشد.ولی می تواندبهترین گزينه باشد.

خرید سطل زباله پلاستیکی پدال دار جدید

عوامل موثر در انتخاب سطل زباله

عوامل موثر در انتخاب سطل زباله اگر سطل زباله چند روز از خانه یا آپارتمانهای ما،دورشودچه اتفاقی می‏افتد؟ . گاهی ما فکر می‏کنیم با گذاشتن کیسه زباله بیرون خانه دیگر مسوولیت‏مان تمام شده است و اصلا فکر نمی‏کنیم که چه اتفاقی قرار است برای این زباله ‏ها بیفتد. چه قدر به آلودگی‏های زیست محیطی اضافه می‏کنند و سهم ما در این‏میان چه قدر است؟ سالانه ‏میلیون‏ها تن زباله شهری تولید می‏شود که بخش زیادی از این زباله‏ مربوط به بخش خانگی هستندکه ماانهاراتولید ودرون سطل می اندازیم. .

انواع سطل زباله خانگی برای استفاده در بخش‌های مختلف خانه، طراحی، ساخته و تولید می‌شود. هر کدام از انواع سطل زباله‌های خانگی با جنس‌های مختلف و طراحی‌های مختلف برای کاربری متفاوتی تولید می‌شوند. . انواع سطل زباله خانگی و کاربرد هر کدام سطل زباله یکی از مهم‌ترین وسایلی است که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. در داخل خانه نیز فقط یک نوع سطل زباله وجود ندارد و در هر قسمت با توجه به محیط و زباله‌ای که قرار است در آن قرار بگیرد، سطلی مجزا وجود دارد. مهم‌ترین انواع سطل زباله خانگی که برای بخش‌های مختلف منزل طراحی و تولید می‌شوند عبارت‌اند از سطل زباله مخصوص سرویس بهداشتی، سطل زباله مخصوص آشپزخانه، سطل‌های مناسب برای اتاق‌ها و سطل زباله مناسب برای فضاهای بیرونی منزل مثل حیاط و راهرو

سطل زباله مناسب برای سرویس‌های بهداشتی: برای ساخت سطل مخصوص سرویس‌های بهداشتی معمولا از جنس هایی مثل سرامیک و پلاستیک استفاده می‌کنند. برای سرویس بهداشتی، استفاده از سطل‌ زباله استیل توصیه نمی‌شود چون در این محیط، به خاطر اینکه زیاد با آب و شست‌وشو سر و کار داریم، سطل‌های فلزی و استیل خیلی زود لک می‌شوند و بهترین گزینه، انتخاب سطل‌های سرامیکی اس که ظاهر خوبی به محیط می‌دهند، خیلی زود و راحت تمیز می‌شوند و کاملا بهداشتی هستند. سطل زباله سرویس بهداشتی باید کاملا قابل شست‌‌وشو باشد و مرتب تمیز شود. این سطل‌ها معمولا ابعاد کوچک‌تری دارند

. سطل زباله مناسب برای آشپزخانه :آشپزخانه یکی از بخش‌های منزل است که مقدار تولید زباله در آن بسیار زیاد است. . سطل زباله آشپزخانه بهتر است که محفظه جدایی برای زباله داشته باشد. که از بدنه اصلی آن جدا می‌شود. به این ترتیب سطل زباله را مرتب می‌توانید بشویید تا همیشه تمیز سطل زباله مناسب برای اتاق: در اتاق معمولا سطل‌های زباله کوچک قرار می‌دهند و در این سطل‌ها غالبا زباله‌های خشک قرار می‌گیرد. به همین دلیل به ندرت کثیف می‌شوند. سطل‌های زباله مخصوص اتاق برای اینکه ظاهر زیباتری داشته باشند، معمولا تنوع بسیار بیشتری دارند. گاهی از جنس حصیر و چوب هم ساخته می‌شوند. با خیال راحت می‌توانید سطل‌های چوبی را برای اتاق بخرید و نگران کثیف شدن آن نباشد چون زباله‌های داخل اتاق، تر نیستند.

سطل زباله مناسب برای فضاهای بیرونی منزل: برای فضاها بیرونی منزل مثل راهرو و حیاط هم می‌توانید سطل زباله جداگانه بخرید. این سطل‌ها هم معمولا بزرگ هستند و اگر قرار است سطل را در جایی بگذارید که در معرض تابش آفتاب و باد و باران قرار دارد، باید سطل‌هایی را انتخاب کنید که مقاومت بیشتری دارند. معمولا سطل‌های فلزی و استیل برای فضاهای بیرونی منزل مناسب‌تر هستند. سطل‌های چوبی یا پلاستیکی در فضاهای بیرونی خیلی زود در معرض تابش آفتاب و باد و باران، آسیب می‌بینند و عمر آنها به خاطر پوسیدگی، کمتر می‌شود. ویژگی‌های بهترین سطل زباله خانگی ،انواع سطل زباله خانگی برای استفاده در بخش‌های مختلف منزل تولید می‌شود و تنوع آن بسیار زیاد است. سطل زباله‌ها در اندازه‌های مختلفی تهیه می‌شوند. انتخاب اندازه سطل زباله به جایی که قرار است از آن استفاده کنید بستگی دارد. معمولا برای فضاهای بیرونی و آشپزخانه از سطل‌های بزرگ و برای اتاق و سرویس بهداشتی از سطل‌های کوچک استفاده می‌کنند.

فرقی نمی‌کند که سطل بزرگ بخرید یا کوچک، در هر صورت سطل مورد نظر باید نسبت به طراحی و حجم بیرونی، جادار باشد. بسیاری از سطل‌ها بزرگ و جاگیر هستند ولی محفظه داخلی آنها کوچک است. جادار بودن سطل مهم‌ترین ویژگی سطل زباله خانگی است که باید به آن دقت کنید. داشتن محفظه جداگانه برای زباله سطل‌هایی که برای آشپزخانه طراحی می‌شوند، معمولا از دو قسمت تشکیل می‌شوند. یکی محفظه داخلی که پلاستیک زباله در آن قرار می‌گیرد. یکی قسمت بیرونی که ظاهر اصلی سطل را تشکیل می‌دهد. این مدل سطل‌های دو قسمتی، گزینه بهتری برای خرید هستند. شست‌وشوی این سطل‌ها راحت‌تر است و برای هر بار شست‌‌وشوی آنها لازم نیست کل سطل را بشویید و فقط محفظه داخلی را تمیز می‌کنید

. . داشتن در، سطل زباله برای اینکه مانع از پخش شدن بوی نامطبوع زباله در فضا شود، باید در داشته باشد. البته معمولا سطل‌های داخل اتاق در ندارند و نیازی هم به در نیست. چون زباله آنها زباله خشک است و بوی نامطبوع ندارد. ولی سطل‌هایی مثل سطل زباله آشپزخانه چون زباله‌ تر هم در آن جمع می‌شود، باید در داشته باشند.

فروش کلی سطل زباله پلاستیکی پدال دار

فروش کلی سطل زباله پلاستیکی پدال دار قیمت ارزان و کیفیت مواد ساخته شده در سطل درفروش کلی آن وبازاریابی سطل امربه سزايي دارد.برخی از انواع سطل‌های زباله پدال دارند و در ،آنهابا فشار پا باز می‌شود. وبرای جاهایی مثل سرویس بهداشتی و آشپزخانه، بهتر است از سطل پدالی استفاده کنید تا دست‌های شما کمترین تماس را با محیط اطراف داشته باشد. در محیط‌هایی مثل سرویس بهداشتی و اشپزخانه و در محیط‌های عمومی که همه با سطل در ارتباط هستند مثلا حیاط، باید تا جایی که می‌توانید دست‌های خودرا به در سطل زباله نزنیم به همین خاطر در این مکان‌ها، بهتر است از سطل زباله پدالی استفاده کنید. این نوع سطل هابه دلیل پدال داربودن ،بهترین بازاروفروش سطل زباله پدال داررا درکل خاورمیانه دارد.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید