مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی انواع سطل زباله پارکی پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات سطل زباله پارکی استانداردخرید مستقیم سطل زباله پارکی پلاستیکی

امروزه در همه پارک ها و فضای سبز از سطل زباله پارکی پلاستیکی، جهت جمع کردن زباله ها و دور ریختنی ها استفاده می شود. همانطور که ذکر شد، بدنه ی اکثر این سطل ها از جنس پلاستیک با رنگ بندی متفاوت جهت زیبا بخشی و نظافت پارک ها می باشد. سطل های زباله ی پارکی به علت اینکه برای حفظ محیط زیست کاربرد زیادی دارد، بسیار دارای اهمیت می باشند. انواع سطل های زباله ی پارکی وجود دارد که در ادامه به توضیح درمورد آنها میپردازیم.

تولیدی انواع سطل زباله پارکی پلاستیکی

مشخصات سطل زباله پارکی استاندارد

مشخصات سطل زباله پارکی استاندارد انواع سطل زباله پارکی عبارتند از:

سطل زباله تاندولی. این نوع سطل ها دارای یک میله در قسمت کناره ها می باشد که باعث کج شدن سطل زباله می شود و استفاده از سطل را هم برای مسئول نظافت پارک و هم استفاده کننده از سطل زباله برای دور ریختن زباله ی خود،راحتتر می سازد. تنها عیبی که این نوع سطل ها دارند این است که با یک ضربه به سطل،زباله ها روی زمین میریزند.

سطل زباله ثابت. این نوع سطل بدون میله و کاملا فیکس و محکم به زمین وصل شده اند. از معایب این نوع سطل های زباله پارکی، خالی کردن دشوارتر زباله ها توسط مسئول نظافت پارک ها می باشد که کار را برای آنها جهت خالی کردن و تمیز کردن سطل ها سختتر میکند. اما این سطل ها چون هیچ گونه حرکتی ندارند، با یک ضربه زباله ها پخش زمین نمی شود که این از مزیت این نوع از سطل های زباله می باشد.

سطل های زباله ی پارکی در پاکسازی محیط زیست نقس بسزایی دارد. بنابراین باید از سطل هایی ک مقاومت بالایی دارند استفاده شود. همچنین رنگ سطل های استفاده شده در پارک ها و فضاهای سبز نباید به طبیعت نزدیک باشد زیرا رنگ سبز در پارک ها به علت وجود درخت و چمن،قابل تشخیص نیست.

بهتر است از سطل های زباله ی درب دار استفاده کرد تا پس از زباله انداختن در آن،دربش خود ب خود بسته شود و حیواناتی مانند گربه و پرندگان نتوانند به داخل سطل وارد شوند و زباله ها را روی زمین پخش کنند. این امر باعث می شود هم زیبایی پارک ها و فضاهای سبز حفظ گردد و هم مانع از پخش بوی بد زباله در فضای باز شود.

همچنین سطل های زباله پارکی نباید زیر نور مستقیم خورشید باشند.زیرا باعث افزایش فساد زباله های داخل سطل و کمرنگ شدن رنگ بدنه ی خود سطل های زباله می شود.

خرید مستقیم سطل زباله پارکی پلاستیکی

خرید مستقیم سطل زباله پارکی پلاستیکی مسئولان زیبا سازی و نظافت پارک ها و فضاهای سبز میتوانند سطل های متنوع را با قیمت های مختلف از تولید کنندگان و فروشندگان خریداری کنند.

یکی از موثرترین تجهیزات زیبا سازی پارک ها و فضاهای سبز،خرید سطل زباله پارکی می باشد. تولید کنندگان و فروشندگان زیادی هستند که انواع سطل زباله های پارکی را در کشور به قیمت مناسب و کیفیت عالی در رنگ های متنوع عرضه میکنند تا کاربران ایرانی را از مصرف لوازم بی کیفیت و قیمت بالای وارداتی نجات دهند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید