مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های متفاوت سطل زباله پلاستیکی خانگیخرید عمده سطل زباله پلاستیکی خانگی

ممکن است توجه شما این موضوع را به خود جلب کرده باشد که چرا سطل های پلاستیکی زباله را می توان به صورت عمده نیز از بازار فروش تهیه کنیم؟ ذکر این نکته در این چند سطر الزامی می باشد که وجود سطل زباله پلاستیکی خانگی از دیر باز در فرهنگ تمامی ملل وجود داشته است و نیز امروزه به دلیل زیاد شدن جمعیت استفاده از آنها رواج بیشتری پیدا کرده است و این موضوع نیز سبب شده است که فروش عمده ی این محصولات رونق بیشتری بگیرد.

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی خانگی

مدل های متفاوت سطل زباله پلاستیکی خانگی

مدل های متفاوت سطل زباله پلاستیکی خانگی یک سطل آشغال خانگی مربع شکل برای آشپزخانه یا اتاق خواب عالی است. از آنجا که به شکل مربع است، می تواند موقعیت بسیار خوبی در کنار تخت عروس داشته باشد و اگر می خواهید از آن در آشپزخانه یا حمام استفاده کنید، باید از همان مدل هایی که برای استفاده از این دو مکان در خانه.، مورد استفاده قرار گیرد. تعادل در سطل آشغال خانگی بسیار مهم است. سطل باید به گونه ای ساخته شود که هنگام باز و بسته شدن درب در هنگام استفاده تغییری ایجاد نشود. بین سطل های زباله خانگی و صنعتی تفاوت های زیادی وجود دارد که می توان به شرح زیر اشاره کرد:

  • چرخ داشتن
  • ابعاد بالای ۶۰ لیتر تا ۱۱۰۰ لیتر

معمولاً استفاده از چرخ دستی برای سطل آشغال خانگی ضروری نیست، اما برای اینکه سطل آشغال صنعتی به راحتی توسط مواد تمیز کننده جابجا شود، استفاده از چرخ و درب پدال برای آنها ضروری است. البته همه سطل های زباله خانگی نیز درب دارند و این مشکلی نیست که بتوان از آن در خانه بدون سطل آشغال استفاده کرد.

خرید عمده سطل زباله پلاستیکی خانگی

خرید عمده سطل زباله پلاستیکی خانگی سطل زباله ایرانی یا تولید شرکت های ایرانی برای کشورهای همسایه با افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش ریال، می بینیم که بیشترین تقاضا را دارد. در نمایندگی پخش ما می توانید انواع محصولات آشپزخانه را مشاهده و سفارش دهید. امروزه آشپزخانه های ما مانند گذشته نیستند، اما برعکس، مهمانان می توانند به راحتی به آشپزخانه نقل مکان کنند و در کمترین حالت، کل آشپزخانه یک خانه را مشاهده کنند. دیدن آشپزخانه به عنوان محلی برای طبخ غذا می تواند چندین نتیجه خوب و بد داشته باشد:

  • آشپزخانه کثیف به نمای خانه آسیب می رساند.
  • آشپزخانه زیبا زیبایی بیشتری به خانه می بخشد.
  • برای داشتن یک آشپزخانه زیبا ، باید یک سطل آشغال خوب در آن داشته باشیم.

زباله های آشپزخانه می تواند به روش های مختلفی باشد که ما به شما معرفی می کنیم:

  • معمول ترین سطل آشغال است
  • سطل سینک یا سطل پلاستیکی همه کاره با درب
  • سطلی با درب فن
  • سطل کابینت

در بین این ۴ مدل، سطل زباله پدال پلاستیکی، سطل کابینت می تواند به زیبایی آشپزخانه ما از انواع زباله ها کمک کند. وقتی صحبت از سطل های زباله می شود، باید در نظر بگیرید که قیمت سطل زباله کاملاً متفاوت از فروش آنها است. صنعت پلاستیک برای تولید کننده و فروشنده کالا بسیار سودآور است و به همین دلیل بسیاری از افرادی که سرمایه متوسطی دارند با اجاره فروشگاه یا فروشگاه به پلاستیک مراجعه می کنند. مراجعه به پلاستیک این مزیت را دارد که محصولات متنوعی را که یک خانواده به آنها نیاز دارد، ارائه می دهد.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید